czwartek, 12 kwietnia 2018

{ z cyklu} CZWARTEK POD WYZWANIEM: pewnego wieczora mnie poROMBało... do kwadratu ;)

Dzień dobry się z Państwem.
Gdy zobaczyłam to wyzwanie, od razu wzięłam się do roboty, tym bardziej, że romby kojarzą się mi zawsze tak samo... Monotematyczna jestem ;)
Dlatego też zgłaszam swoją kartkę na wyzwanie ART PIASKOWNICY




no dobra...Wcale taka monotematyczna nie jestem, bo od razu stworzyłam jeszcze jedną "zarą(OM)biastą" kartkę dla maluszka, ktorą też zgłaszam do zabawy....
Jak wiecie od kilku lat mam "fisia" na punkcie brokatu. "Choroba" ma się pogłębia i doszły do tego błyszczące cekiny ;)





Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka

7 komentarzy:

  1. No wooow! Obie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowa i ciekawa praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-) Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prace, nie wiem, jak ktoś może mieć w głowie takie super pomysły! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie prace cudne, chociaż ja tez jestem cekinowa fanka więc bardziej podoba mi się druga kartka :D Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Красивые открытки! Первая - винтажная, вторая - чистая, яркая с отличным шейкером! Спасибо за участие в задании от Art-Piaskownicy! Удачи!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne karteczki:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa praca;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy;)

    OdpowiedzUsuń