czwartek, 30 marca 2017

{z cyklu} 12 TOPICS : 3. TWORZENIE: all you need is love

Dzień dobry się z Państwem.
Szczerze mówiąc plan się mi rypnął na całej linii. Czas mi tak pędzi, że... po pewnej historii się lekko przeraziłam. 
Miałam wysłać zestaw ślubny ( tak a propos dzisiejszego tematu): pudełko na obrączki i kufer. kiedy doszło do pakowania, okazało się, że "zgubiłam" pudełko na obrączki. Cała noc robiłam od nowa kolejne. Gdy miało dojść do pakowania - odkryłam, że pudełko ma inne inicjały niż to na kufrze... Okazało się... uwaga! To był kufer z tym samym motywem dla innej klientki, a ja zestaw z pudelkiem na obrączki wysłałam... tydzień temu! No więc panie, ten tego...
Ale dzisiaj pokażę Wam w tamach wyzwania zestaw w stylu boho, który mnie osobiście bardzo się podoba, bo ja lubię drewno, kwiaty, piórka, bliskość z naturą, wianki, zwiewne sukienki i takie tam... Marzę zamieszkać - jak tylko dzieci podrosną - gdzieś w totalnie zielonych okolicznościach przyrody...

Wszystko ręcznie malowane, przeze mnie wymyślone, choć oczywiście inspirowałam się różnymi tego typu bukietami.










I do tego taki mini albumik na zdjęcia:






Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

3 komentarze: