wtorek, 17 stycznia 2017

DŁUBANKI JAGODZIANKI: PIONY SZACHOWE NA WOŚP

Dzień dobry się z Państwem.
Od 25 lat wspomagam WOŚP. Nie, nie będę się rozpisywała na ten temat. Tyle świństw i tzw. hejtu wyczytałam w sieci, że po prostu nie. Nie chcę komentować tych wszystkich działań, z tiwi narodową włącznie. Myślę sobie, że każdy ma swoje zdanie i ma do niego prawo. dopóki...nie kłamie, nie obraża, nie rzuca oszczerstw, no ale na to nie mam wpływu. Jedynie na swoje słowa i działania. No a zatem przemilczę milczeniem i troszkę parafrazując słowa W. Młynarski "robię swoje (...) Póki jeszcze ciut się chce/ Skromniutko, ot, na własną miarkę/ Robię swoje! /Może to coś da- kto wie?   Chcę wierzyć, że to coś da...

No i zrobiłam swoje... Powstały kolejne postacie inspirowane "Gwiezdnymi Wojnami". nie było łatwo przy Hanie Solo - wczoraj nawet odkryłam, że jego fryzura podobna jest do tej, którą nosi Rod Stewart... 

Akcie potrwają jeszcze kilka dni. Ty, którzy chcą jeszcze wziąć w aukcjach WOŚP, albo chcą posiąść jedyne w swoim rodzaju i na świecie figury szachowe - zapraszam!

YODA





HAN SOLO





Przypominam, ze w zeszłym roku powstała Leia i również brała udział w aukcji na rzecz WOŚP i osiągnęła kwotę... 177,50 zł!.




 Siema!
Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

4 komentarze:

  1. Nie dziwię się że księżniczka uzyskuje takie kwoty to naprawdę hit, choć pozostałym też nic nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muy bonitos todos.
    Besos desde España

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne piony. Mam nadzieję, że w tym roku rownież byli na nie chętni 😃

    OdpowiedzUsuń