czwartek, 18 czerwca 2015

SCRAPKI SPOD MOJEJ ŁAPKI: URODZINOWO FRANKOWO

Dzień dobry się z Państwem.
Franio w niedzielę skończył 4 latka. Jejku, mam już dużego chłopaka - przedszkolaka!
Z tej okazji urządziliśmy Franiowi w "Supełku" ( Frania przedszkole, ale i  miejsce, w którym organizowane są inne zajęcia oraz urodziny) pod hasłem "piraci".

Wykonałam zatem tematyczne zaproszenia:




a także pudełeczka z podziękowaniem dla gości. Dałam trochę ciała z tymi pudełeczkami, ale jak to mówią: Głupi się nie zna, a mądry pomyśli, że tak miało być. No właśnie... tak miało być ;)




I jubilat... Pirat..Z Siostra, która na imprezę się "zachapała" ;)


Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

4 komentarze:

  1. oj dzieciaki tak szybko rosną, moja Mila będzie miała niedługo już 2 latka, jak ten czas leci :) napracowałaś się! i skąd miałaś na to wszystko czas ;) podziel się ;)
    pozdrawiam i zapraszam na candy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasieńko, dawno Cię nie widziałam/ czytałam ;)). 2 latka? Teraz zacznie się chyba najfajniejszy czas. A skąd biorę czas? Kosztem snu i ...tak naprawdę jak wchodzę do pracowni o 8 to wychodzę o czasami 23, najczęściej 2-3. Jak isę ;podzielę z Tobą czasem, to już spać przestanę ;)

      Usuń
  2. Świetne zaproszenia! Oj bardzo szybko rosną te nasze pociechy...a 2 latka to rzeczywiście fantastyczny okres w życiu dziecka;))

    OdpowiedzUsuń