piątek, 5 czerwca 2015

PIĄTEK Z APARATEM: PHOTO KIDS 23/2015

Dzień dobry się z Państwem.
Mój "doskonały" pomysł na fotografowanie Gnomów co tydzień padł... No cóż...
Ale dzisiaj pokażę fotki:

Frania z Pikniku Rodzinnego organizowanego przez wspaniałe przedszkole "Supełek", do którego moje dziecię uczęszcza...






Jagna bardzo chciała, bym pojechała z Nią na wycieczkę klasową do Krasiejowa. Pomyślałam, że mały odpoczynek po ciągłym przebywaniu w pracy, będzie świetnym pomysłem. Zwłaszcza, że starsze dziecię domaga się wciąż czasami rodzica na wyłączność. Była to jedna z najlepszych decyzji, jakie ostatnio podjęłam ;)




Ja wracam do pracy, a Wam życzę słonecznego weekendu,
Jagodzianka.

4 komentarze:

  1. ja w zeszły weekend byłam w Karsiejewie tez się dobrze bawiłam ;) poprostu jak dziecko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach ,wstyd się przyznać, jak piszczałam w Oceanarium i na filmiku 5D ;)

      Usuń
  2. Tez bym piszczała :D
    A robak fajooowy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięęeeekne zdjęcia:) Ale była zabawa;)

    OdpowiedzUsuń