wtorek, 17 lutego 2015

DŁUBANKI JAGODZIANKI: TYLKOwskiego WIEŻA

Dzień dobry się z Państwem,
Walentynki to był wyjątkowy dzień, bo - mimo zapalenia krtani - postanowiłam, że nie odpuszczę i na wernisaż Andrzeja Tylkowskiego MUSZĘ pójść. Wybraliśmy się cała rodziną.
Dzieciaki szalały z naręczem balonów, ja wreszcie miałam okazję podziękować naszemu wrocławskiemu Artyście za stworzenie mojego pięknego logo ART ROOM JAGODZIANKA.


Panu Andrzejowi wręczyłam taką oto wieżę...




Powoli szykuję nowości, bo mam w głowie dużo pomysłów, które chciałabym zrealizować, na razie jednak jestem zakopana w zamówieniach...

Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam rysunki Pana Tylkowskiego!! Mam jego kalendarzyk :) Zazdroszczę spotkania oko w oko :) Prezencik wykonałaś mu śliczny i taki pamiątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, spotkanie było wspaniałe, choć bardzo stresujące dla mnie. Ja mam i kalendarz, i zeszyty, i kubki, i torbę, i poduszki, i kartki... Będę miała i obraz, ale to czeka na natchnienie i wybór tego jednego jedynego.

      Usuń
  2. To musiałao być fajen spotkania. Lubię takie, bo są zawsze dla mnie zastrzykiem energii. A wylkowska wieża - ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo pozytywne spotkanie, człowieka niezwykle skromnego a zarazem takiego zdolniachy :D

      Usuń