sobota, 3 stycznia 2015

wyjątkowo w sobotę {z cyklu} PIĄTEK Z APARATEM: PHOTO KIDS 1/2015

Dobry wieczór się z Państwem.
Nowy Rok oznacza zmiany na blogu. Zabieg kosmetyczny to będzie, niezbyt wielkie metamorfozy, ale zawsze.
I tak...
W poniedziałki nadal będzie WĘDROWNIK PO FRANCARII  prowadzony przez mła lub przez W do wyczerpania materiałów fotograficznych, no chyba że w międzyczasie znów TAM się pojawimy, czego sobie w Nowym Roku życzę :P
We wtorki niezmiennie pokażę DŁUBANKI JAGODZIANKI, czyli prezentacja wszelkich moich malowanych prac.
We środy zaś pozostają  BZDURKI SPOD KLAWIATURKI - Moje rozmyślania bardziej lub mniej mądre, opowieści o dzieciach mych, czasami pojawi się post kulinarny (posiadam cały folder na ten temat) czy też literacki (aj, mam o czym pisać, oj mam!) i w ogóle wszystko co nierękodzielnicze się tu pojawi.
We czwartki SCRAPKI SPOD MOJEJ ŁAPKI czyli pokażę wszystkie prace papierowe wykonane dłońmi mymi...
W piątki to będzie strefa fotograficzna, czyli PIĄTEK Z APARATEM. 
W zeszłym roku bardzo dzielnie  realizowałam The 52 Project- co tydzień prezentowałam fotki moich gnomów. Końcówka roku okazała się kiepska w tym temacie ( jak i w wielu innych :P ), ale sobie wpadłam na pomysł, kiedy to spać nie mogłam, bo zaatakowały mnie w głowie plany na najbliższy czas, że co tydzień będę pstrykała portrety moim gnomom w tym samym miejscu, z tą samą scenerią. Będzie się tylko różniła fryzura gnomów - bardziej lub mniej rozczochrana - zapewne miny oraz ewentualnie drobne rekwizyty...
Przyznaję, że od powrotu do Polski właściwie nie robię zdjęć - wyjątkiem są fotki moich prac. Te portrety mają mnie otworzyć...

Dzisiaj pierwszy tydzień. Na głowie Jagny nowy członek rodziny Szarusia vel Frytka...

Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

2 komentarze:

  1. Lubię wszystko ale mój faworyt wędrownik
    Nowy mieszkaniec może masować główki :;-)
    Pozdrówka ciepłe!

    OdpowiedzUsuń