poniedziałek, 19 stycznia 2015

WĘDROWNIK PO FRANCARII: MONTREUX - 80 ROCZNICA GRAND PRIX CZ.1

Bonjour,

Po wizycie w Grocie Wróżek zajechałem do Montreux, zameldowałem się w schronisku młodzieżowym (sic!) i poszedłem oglądać paradę starych aut. 80 rocznica Grand Prix w Montreux przyciągnęła tłumy ludzi. Co tu dużo opowiadać - niech zdjęcia mówią same za siebie:

Takim kiedyś będę jeździł :)




Wnętrze luksusowego Bugatti :)


Skórzane pasy trzymające auta w kupie bardzo mnie ujęły.





Jaki pan taki kram.



I takie dziwadełko na trzech kołach:




Ma się ten styl.

To auto kilka razy widzieliśmy w naszej okolicy (poznałem po walizce i genewskiej rejestracji).


Czerwono mi.








Po obejrzeniu aut, krótka wycieczka po mieście.

Świnia i pies pilnują niewybuchu???

Montreux by night.

Chateau de Chillon by night.


Pierwszy dzień pobytu w Montreux zakończony. Noc w schronisku z obcymi, chrapiącymi facetami i za tydzień jeszcze Was pomęczę obrazkami samochodów z dnia drugiego.

À bientôt!,
W.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz