czwartek, 17 kwietnia 2014

{z cyklu} NATCHNIONY CZWARTEK: MNIE TAM JAJA ROSNĄ NA DRZEWIE

Bonjour.
Zrobiłam kilka jaj. Jeszcze kilka rośnie mi w doniczce na patyczkach do szaszłyków. Może do świąt sie wyrobię. Pośpiechu nie ma. Jak nie te, to będą następne. Za rok. Mówią, że bogatemu to i byk się ocieli. a mnie wydmuszki wyrosły na drzewie. Właściwie to  krzak róży... ;)

W  zeszłym roku powierciłam jaja, ale nie mogłam znaleźć odpowiedniego wybielacza, który wyżarłby mi te błonki. W tym roku koleżanki mieszkające również we Francji poradziły mi i mogłam wreszcie je ozdobić. Wydmuszki, nie koleżanki.
A w ogóle przypomniałam sobie, że kupiłam ten papier ryżowy specjalnie do wydmuszek, więc musiałam go wykorzystać.

Pierwsza większa próba dziurawienia jaj. Dentystką nie mogłabym być. Ten "zapach" jest trudny do zniesienia. Jak jajo ;)

Kolor i motyw no comment;) Transfer oczywiście od ISZART

Jeszcze kilka transferuję. Zobaczymy, kiedy je skończę.
Na razie staram się wziąć w garść ;)
Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.


13 komentarzy:

  1. :-) ;-) Jestem pod wrażeniem! dziurawe jaka ... wow! no i na krzaku też .. wow :-)
    Pozdrawiam Cię cieplutko i życzę radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. No tak się mi udało mieć na krzaku dziurawe jaja :D

      Usuń
  2. a mnie najbardziej podoba się to turkusowe :) bo ja tam mam hopla na punkcie odcieni niebieskiego !! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne! Niebieskie jest fantastyczne, a na koronkowe się czaiłam ale może w przyszłym roku ;)
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz koronkowe jest z zeszłego roku, bo dopiero teraz udało się mi je dokończyć. ale mam jeszcze w zanadrzu zaczętych kilka... Za rok jak znalazł.

      Usuń
  4. Prześliczne! Już masz wspaniałe dekoracje ,a zanosi się na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  5. no takie pisanki to ja rozumiem :D wspaniałe są :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! I z dziurkami... które uwielbiam:D

    Prawdziwie wiosennych i radosnych Świąt Wielkanocnych Ci życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są! Zdrowych i spokojnych Świąt dla Was!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne! Nie wiem, która podoba mi się najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Madziu, jaja są śliczne:) Fajnie wyszły.
    Całej Twojej rodzince przesyłam spokojnych, radosnych i słonecznych Świąt!
    Wesołego Alleluja!

    Pozdrawiam, pa!
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń