piątek, 4 kwietnia 2014

PIĄTEK POD WYZWANIEM: THE 52 PROJECT#14 i ZABAWA W PIASKOWNICY

Bonjour.
Ostatnimi czasy Franczesko rozbawia mnie swoimi tekstami. Naśladuje nas bardzo, czasami aż za bardzo...

Frank: O! Biały jogulcik. Pychotka!
Ja: Franiu, ale to mój jogurt! Ty masz z malinami.
Frank: Ja źwaljuję! Ja źwaljuję!
***
Frank: Ja ciem ozieśki.
Ja: nie możesz, Franiu.
Frank: Dlaciego?
Ja: Bo jesteś jeszcze malutki.
Frank: No dobzie, dobzie, dobzie...
***
Ja: Franiu, chcesz ciasteczko?
Frank: Nie. Baldzo dziękuję. Baldzo dziękuję.
(Oczywiście, ciasteczko wziął i zjadł).
*** 
Frank: Mamuś, nalysuj mi.
Ja: Co mam ci narysować?
Frank: Talezik i ziemniaćki.
***




No i wzięło mnie na zabawę w piaskownicy. ART PIASKOWNICY.

Pierwsza moja propozycja to zdjęcie do FOTO GRY:  Chce się żyć!


Druga zaś moja propozycja, to kartka zainspirowana kolorami zaproponowanymi przez Maryszę w ART PIASKOWNICY:  niebieski, żółty, miętowy i różowy!

 

Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

8 komentarzy:

  1. jak ja lubię teksty małych ludzików :))
    fajne masz dzieciaczki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, teksty małych ludzików są zabawne, dlatego je zapisuję.

      Usuń
  2. Ale masz wesoło :)
    Fajne prace, ja też własnie opfotografowałam jedną na wyzwanie inspirowane muzyką. jeszcze tylko musze ja opublikować

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesoła z Was rodzinka :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcie Franka z dmuchawcem :)
    A interpretacja tematu Chce się żyć - jak najbardziej trafiona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne interpretacje tematów ... dziękuję za udział w muzyczno-urodzinowym wyzwaniu AP :)

    OdpowiedzUsuń