wtorek, 10 grudnia 2013

DZIEŃ DRUGI: CZARNO-BIAŁE oraz DŁUBANKI JAGODZIANKI {z cyklu} SZACHY NIE Z TEJ BAJKI: TEŻ CZARNO-BIAŁE

Bonjour.
I znowu działałam pod wpływem pierwszej myśli. To poszłam wczoraj wieczorem z W.  i dzieciakami na spacer, by pod obstrzał flesza padł dom sąsiadów.

Ponieważ do tematu pasuje moja kolekcja pionów : KLASYCZNE ROZDANIE B&W, to przy okazji zaprezentuję. Prosto, ascetycznie...

Jutro nie wezmę udziału w wyzwaniu. Znaczy wezmę, ale zamiast jutrzejszego tematu zrealizuję czwartkowy.
Życzę Wam, by Wasze życie nigdy nie było black& white - jak śpiewał zespół Kombi, bo Kazik Staszewski mówi - mając rację - że "różne są odcienie szarości: od bieli do czarności"
Jagodzianka.

15 komentarzy:

  1. pamiętam twoje paryskie jajo b&w do wygrania - piękne było

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten dom to niezła choinka ;) A szachy (jak zwykle) świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sąsiedzi zaszaleli:) ale święta są raz w roku więc można;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tak przystrojone domki, szkoda, że w mojej okolicy tak ich mało.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie troska o planetę?;) Pioneczki rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne piony! ja w tym wyzwaniu udziału nie biorę bo się zgapiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo elegancko prezentują się piony w wersji B&W.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam z jaką precyzję są zrobione! Super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ masz "świecących" sąsiadów ;)
    Szachy przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. nooo sąsiedzi za prąd zapłacą w tym roku, że ho ho ho

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ sąsiedzi zaszaleli :) Szachy cudne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy sąsiad osobiście właził na dach żeby to poprzypinać? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dom bajera ;). Pionki niezwykłe - bardzo mi się podobają. Każdy pewnie woli być "grubą rybą" niż "pionkiem" - ale każdy z tych Twoich pionków "pobiłby" na pewno każdą z grubych ryb :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne klasyki! A dom oświetlony z gustem, podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń