wtorek, 25 czerwca 2013

DŁUBANKI JAGODZIANKI - KARTKA DLA TATY WĘDKARZA

Bonjour.
Naprawdę rzadko bywa, bym zobaczywszy u kogoś kartkę, chciała zrobić niemal taką samą. Zawsze jednak mam swoją wizję, swoje ulubione papiery. Chyba jak każdy z Was. Ale kiedy zobaczyłam tę karteczkę u GOSI (zajrzyjcie do Niej koniecznie! Robi niesamowite cudeńka z filcu. A w dodatku czeka wszystkich niezła gratka - Gosia zorganizowała właśnie candy, więc sie zapisujcie, bo nagrody piękne!) kartkę dla wielbiciela połowu ryb, wiedziałam, że muszę podobną zrobić koniecznie, bo zbliżał się Dzień Ojca a mój Tato jest zapalonym wędkarzem.   Motyw i kształt pracy nie daje zbyt dużej dowolności, ale myślę, że efekt jest naprawdę ciekawy.
Zaleta posiadania córki: ten koralik służący za spławik dostałam od Niej. Znaczy wzięłam i poprosiłam ;)

Życząc wszystkim udanych połowów, biegnę wykorzystać fakt, ze słońce zawitało i polakierować to i owo!
Jagodzianka.

14 komentarzy:

  1. Super karteczka, dzięki kolorom i wzorom bardzo Twoja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna! A haczyki z bigli to już w ogóle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się naszukałam. Na szczęście znalazłam jakieś stare kolczyki..

      Usuń
  3. Pierwszy raz widzę taką kartkę. Jest genialna! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten suwak! Lubię taką dbałość o detal

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna dopieszczona w każdym calu pozdrawiam Ziuta.

    OdpowiedzUsuń
  6. WoW Fantastyczna!! Dawno nie widziałam tak pięknej kartki dla faceta!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, bardzo dziękuję. Rzeczywiście sam motyw jest bardzo wdzięczny... Kolejną dla faceta wymyśliłam... Też będzie w oryginalnym kształcie... mam nadzieję, że mi wyjdzie;)

      Usuń
  7. Bardzo ładnie Ci wyszła :)), fajne kolorki :))

    OdpowiedzUsuń