sobota, 21 lipca 2012

WYZWANIE W "ŚNIE MAI"

Ostatnio wszędzie chodzę z aparatem. Nawet do pracy. bo nigdy nie wiadomo, co stanie się obiektem do sfotografowania.
Pojechałam po Frania do Teściowej. Była w parku znajdującym się w centrum Wrocławia. A w tym parku jak gdyby nigdy nic chodziły sobie zielone dzięcioły. Ale to było niesamowite! Dlatego też, widząc wyzwanie na blogu SEN MAI postanowiłam wziąć udział w tej zabawie, zamieszczajac właśnie fotki tych ptaszków!


Przy okazji obejrzałam i skomentowałam prawie wszystkie zdjęcia biorące udział w tym wyzwaniu (do dwóch blogów nie udało się mi dostać ;() !

Pozdrawiam, Jagodzianka.


4 komentarze:

  1. Dziękuję za udział w wyzwaniu! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny to musiał być widok ! Ot, dziecioły wyszły sobie na spacer :)
    Mój mąż kiedyś zimą podpatrzył jak na wysokiej ulicznej latarni siedział dzięcioł i ostro w tę metalową lampę pukał dziobem. Strasznie wtedy żałował, że nie miał aparatu...

    OdpowiedzUsuń
  3. boskie! nigdy takich nie widzialam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulu, było mi miło;)
    Marto, che, che - pewnie dzięcioł myślał, ze drzewo zamarzło i dlatego jest takie twarde :):):)

    Ilapop, zapraszam do Wrocławia, tam je zobaczysz na pewno;) :D

    OdpowiedzUsuń