wtorek, 27 września 2011

A co tam! Szaleję nadal!

Najpierw pokażę pracę, którą zrobiłam na wyzwanie wrześniowe, oczywiście ogłoszone na  OTWARTYM FORUM. Temat? Rocznice ślubu. Dla utrudnienia nie można było użyć ani nazwy, ani liczby...
Wygrała cudowna kartka Kasi G. z DEKUFERKA. Nic dziwnego, prawda?
Ja tym chętniej przystąpiłam do zabawy, bo właśnie niedawno obchodziłam ósmą, brązową rocznicę. Połączyłam zatem przyjemne z pożytecznym ;0

A we WRZEŚNIOWYM SCRAPOWANIU tematem jest bożonarodzeniowa kartka... Tak, tak, moi mili, czas pomyśleć o świętach ;)


Dla tych jednak, którzy wciąż żyją latem i wspomnieniami ciepłych dni, zapraszam na FOTO WYZWANIE, które okraszone jest muzycznymi inspiracjami. Swojej propozycji jeszcze pokazać nie mogę (bo to TOP SECRET :)), ale odrobinę lata wspomnieć...dlaczego nie?

Pozdrawiam serdecznie,
Jagodzianka.

9 komentarzy:

  1. Pudełeczko świetne, dobrze, ż teraz można je zobaczyć w pełni, razem z przeuroczym zdjęciem :)
    Karteczka świąteczna bardzo mi się podoba, jest taka ciepła, domowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. już święta???...a ja dopiero wakacje kończę... a pudełko super xD

    OdpowiedzUsuń
  3. No jak dla mnie to najlepsze z tego wszystkiego to móc po 8 latach napisać do męża "kocham Cię".
    Jakoś cała reszta przy tym blednie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe zdjęcia.
    A karta rocznicowa po prostu urzekająca....Aż dech mi zaparło...

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełeczko na rocznicę świetne, ale ta świąteczna karteczka bardzo interesująca!

    OdpowiedzUsuń
  6. No, no! Zdolna Skrapcia z Ciebie, Jagódko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pudełeczko jest bezcenne, padłam na nos jak zobaczyłam. Moje pudełko, jest "cienkie" przy Twoim. Gratuluję i obiecuję zaglądać za Tymi cudami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Karolino, Chmiero, Monromo i Madziu - ogromne dzięki!,
    J. - u mnie lato z zimą się przeplata... ;)
    Ach, Kajko.. To prawda. Choć dla mnie ważniejsze jest to ,że nie tylko sobie to piszemy, ale także mówimy;)
    Ewuś z Raju...ciesze się, że podobają się tobie fotki. Tak bym chciała się doskonalić w tej materii...
    CzekoLady- oj tam, oj tam . to dopiero drugi box'ik ;) Potrenujesz i zobaczysz, jakie cuda stworzysz. I zaglądaj, zaglądaj - będzie mi miło ;0

    OdpowiedzUsuń