piątek, 17 grudnia 2010

Jeszcze dłubię, choć Święta tuż, tuż...

Jak większość z Was czuję już gorący oddech Świąt na karku. Najgorsze jest to, że jeszcze nie podjęłam ostatecznych decyzji, jakie przygotuję potrawy na wigilię. W tym roku po raz pierwszy to ja organizuję kolację w ten niezwykły wieczór. Najważniejsze, że stół dla 15 osób zakupiony;) A! I na szczęście Rodzina pomoże  mi w przygotowaniu smakołyków, bo sama nie dałabym rady z różnych względów.
Tak, tak... Dziś wieczorem zasiądę do biurka i opracuję plan, który okaże się doskonały;) Na razie jednak pokazuję, co robiłam sobie wieczorami... Oczywiście, brokat i sztuczny śnieg królują;)















Wykonałam jeszcze kilka talerzy na pierniczki, mandarynki czy co sobie ktoś tam wymyśli...










Butelek wykonałam kilka, ale... nie zdążyłam robić im fotek, bądź zrobiłam je w tak fatalnych warunkach, że wstyd pokazać... więc nie pokażę;)





Na koniec dwie prace zupełnie nieświąteczne, choć mogą okazać się wspaniałym prezentem pod choinkę. Kupiłam nowe szablony i koniecznie musiałam je wypróbować...





Życzę Wam przede wszystkim spokoju i radości przy przygotowaniu świątecznych potraw i robieniu porządków. Pamiętajcie, by wszystko, co jest związane z przygotowaniem do Bożego Narodzenia ,ma być przyjemnością, a nie szalonym zamienianiem domu w laboratorium, byście nie zasiadły do świątecznej kolacji wykończone i marzące o odpoczynku!
Ja tymczasem zmykam, bo za kilka dni Święta...

10 komentarzy:

  1. piękne szablony, bombki świąteczne, jak na bombki przystało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaa! i również życzymy wesołych świąt i powodzenia w planowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale z Ciebie pracowite stworzenie! Najpierw zachwyciły mnie bombki, zwłaszcza dwie pierwsze, następnie talerze, tu wszystkie bez wyjątku, później przerzuciłam się na cudną butelkę, a na końcu me serce zdobyły lusterka, drugie w szczególności. Za wigilijny wieczór będę trzymała kciuki, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie ozdobione przedmioty :) bombki piękne, a te rameczki to po prostu cuda :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jagodzianko ja od dwuch dni w pracy mam koło siebie kartkę i zapisuję naniej to co akurat wpadnie mi do głowy, czyli robię listę zakupów i zanim zaczęłam notować wydawało mi się że mam już wszystko kupione, ale nie!! lista jest długa i tak pewnie czegoś zapomnę. Ten wekend poświęcam na porządki, Pozdrawiam i życzę wesołych Świąt

    ps Bombki przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prace! Lustereczka bossskie wprost! I pięknie zastosowałaś szablony!
    Bombki i talerze aż pachną świętami. Mogę jeden talerz? Właśnie skończyłam piec pierniki ;D
    Ścskam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bellissimi i tuoi lavori !!!Auguri di buon natale Angela

    OdpowiedzUsuń
  8. Dekomiałczyku - dziękuję serdecznie za piękne słowa i również życzę wam Wesołych Świąt!
    Chim - cieszę się, że przypadły Ci moje prace do gustu, a kciuki będą potrzebne ;)!
    Elle - tak myślałam, ze te lusterka (zwłaszcza drugie)spodobają się Tobie, bo są w Twoich klimatach;)
    SSmagie- ja (a raczej mąż, bo teraz nie mogę)będzie robił porządki w tygodniu, bo ma wolne. W weekend będę kończyła ostatnie prace świąteczne decu.
    Joasiu, cieszę się, że lusterka tak bardzo się tobie spodobały! Wybieraj talerzyk, a ja do Ciebie wpadnę spróbować te pyszne pierniczki:)
    Angelo - La ringrazio molto e vi auguriamo un Buon Natale ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jagodzianko bombeczki urocze ,talerzyki świetne a z lusterek to zdecydowanie drugie z przecierkami.
    Uściski dla Ciebie i Twojej rodzinki
    Lipa

    OdpowiedzUsuń
  10. lusterka boskie! nie wiem, czy bardziej mi się podoba pierwsze czy drugie... hmmm

    OdpowiedzUsuń